مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-12ورزشي

سلطانی فر: دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی دارد


سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز که عملیات ساخت آن 18 سال قبل آغاز شده بود امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

- سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز که عملیات ساخت آن 18 سال قبل آغاز شده بود امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح سالن چند منظوره صدرای بندر گز با تاکید بر نگاه ویژه دولت برای توسعه اماکن ورزشی در کشور گفت: در ابتدای دولت یازدهم 300 چمن مصنوعی زمین فوتبال در کشور وجود داشت که این رقم با افزایش هفت برابری به بیش از 2000 زمین چمن مصنوعی رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: همچنین در شروع کار دولت تدبیر و امید حدود 700 خانه ورزش روستایی در کشور وجود داشت که این رقم با افتتاح 12 خانه ورزش روستایی گلستان به بیش از 5000 خانه رسید.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها انتظار می رود در حوزه ورزش در سراسر کشور شاهد تحولات عظیمی در دوبخش همگانی و قهرمانی باشیم.

سلطانی فر افزود: ما باور داریم که در بین جوانان مناطق مختلف کشور در میان روستاها و عشایر، استعدادهای بالقوه ای وجود دارد که با توسعه زیر ساختها، زمینه بروز و ظهور این خلاقیت ها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی دارد

سلطانی فر: دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی دارد